Modelatge de les sessions de padrins de lectura

Aquesta setmana hem preparat les sessions de modelatge.

L’objectiu és donar estratègies, recursos i orientacions als padrins de lectura de com explicar o llegir els llibres als seus fillols/es.

Primer hem demanat a l’alumnat que farien. Les seves aportacions han estat aquestes:

1.- Ensenyar la coberta del llibre i llegir-los el títol.

2.- Després mirar les imatges del conte i que ens diguin que hi veuen…

3.- Llegir-los el conte i després que ells llegeixin alguna paraula.

4.- Que ens expliquin el conte, un cop els hi hem llegit.

Les aportacions de l’alumnat han estat molt positives i tenien bastant clar com ho havíen de fer. alguns recordaven quan ells/es eren fillols/es.

Aquí teniu les imatges:

padrins 3r (5) padrins 3r (7) padrins 3r (13) padrins 3r (18) padrins 3r (19) padrins 3r (23) padrins 3r (25) padrins 3r (27)

Amb l’alumnat de 2n d’ESO, hem presentat els seus fillols/es. Hem portat els llibres que han de llegir i compartir.

L’alumnat d’ESO, junt amb la mestra de l’àrea de llengua catalana, preparen la lectura i  les diferents activitats que poden fer sobre el llibre.

Aquí teniu les fotos:

padrins 2n ESO (2) padrins 2n ESO (4) padrins 2n ESO (6) padrins 2n ESO (7) padrins 2n ESO (9) padrins 3r (21)

One thought on “Modelatge de les sessions de padrins de lectura

  1. Pingback: Modelatge de les sessions de padrins de lectura...

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *