Aquesta setmana hem preparat les sessions de modelatge.
L’objectiu és donar estratègies, recursos i orientacions als padrins de lectura de com explicar o llegir els llibres als seus fillols/es.
Primer hem demanat a l’alumnat que farien. Les seves aportacions han estat aquestes:
1.- Ensenyar la coberta del llibre i llegir-los el títol.
2.- Després mirar les imatges del conte i que ens diguin que hi veuen…
3.- Llegir-los el conte i després que ells llegeixin alguna paraula.
4.- Que ens expliquin el conte, un cop els hi hem llegit.
Les aportacions de l’alumnat han estat molt positives i tenien bastant clar com ho havíen de fer. alguns recordaven quan ells/es eren fillols/es.
Aquí teniu les imatges:
Amb l’alumnat de 2n d’ESO, hem presentat els seus fillols/es. Hem portat els llibres que han de llegir i compartir.
L’alumnat d’ESO, junt amb la mestra de l’àrea de llengua catalana, preparen la lectura i les diferents activitats que poden fer sobre el llibre.
Aquí teniu les fotos:














Pingback: Modelatge de les sessions de padrins de lectura...