L’escola estrambota

L’escola Estrambota / editorial RBA / autora: Imma Monzó

Proposta per presentar el llibre a l’alumnat de cicle superior:

Col·locarem l’alumnat en grups de 4 i els donarem el següent escrit:Una escola sense regles ni normes, el món al revés podríem dir, on passen coses extraordinàries i el caos regna per sobre l’ordre. La Maria Camescames i en Brutus Castenyer descobriran aquesta escola on no hi ha lloc per a la rutina ni l’avorriment i coneixeran la seva excèntrica directora, que farà que vegin les coses molt diferents.”

A partir d’aquí cada grup fa les seves hipòtesis sobre l’argument del llibre. Al cap de 10’ ho posem en comú.

A continuació donem la següent informació: Escola Estrambota: no es posen deures, no hi ha normes, els alumnes no són nets i al menú del migdia només hi ha postres. LEstrambollibre: llibre fantàstic que pot concedir tots els desitjos al qui el sàpiga fer servir.

Amb tota aquesta informació mostrar la imatge de la coberta (projectar-la en pantalla) i acabar d’imaginar-nos la història.

Acabem l’activitat llegint part del primer capítol.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *