Monthly Archives: setembre 2014

COLORS DE TARDOR (4t)

Avui a plàstica els nens i nenes de 4t hem treballat els colors de la tardor d’una manera un xic diferent i molt divertida!

Hem fet el tronc de l’arbre i les branques bufant la pintura amb una canya, després hem “pintat” les fulles esquitxant un pinzell amb els colors de la tardor: marró, taronja, vermell, groc i una mica de verd. Voleu veure quin ha estat el procés?

I aquests són alguns dels resultats!

ACTIVITAT PAE: “Tens el teu bus” (4t)

Avui els alumnes de 4t hem realitzat l’activitat “Tens el teu bus” dintre de la Setmana de la Mobilitat Sostenible i Segura.

En Blai de l’ajuntament ens ha explicat quines linies de bus circulen per Lliçà, la importància d’utilitzar el transport públic per reduir la contaminació i com ens hem de comportar quan utilitzem el bus. Amb altres monitors hem realitzat diferents activitats: hem muntat una rèplica amb cartró d’un bus com els que circulen per Lliçà, hem pintat una xapa, i hem fet algunes fitxes d’entreteniment relacionades amb el que ens havien explicat. Finalment ens han fet una foto simulant que som conductors d’autobús i ens han regalat un punt de llibre, un imant i un clauer. Ens ha agradat molt l’activitat i ens ho hem passat molt bé!

TENS EL TEU BUS (Activitat PAE) 4t

El proper divendres 26 els alumnes de 4t realitzaran l’activitat “Tens el teu bus” dins la Setmana de la Mobilitat que organitza l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt; i que està inclosa dins del Programa d’Activitats Educatives (PAE) que l’Ajuntament ofereix a les escoles.

En aquesta activitat, els alumnes construeixen un bus de cartró i realitzen jocs d’educació per a la mobilitat amb l’objectiu de donar a conèixer formes de transport alternatives al vehicle privat i fomentar el transport urbà de la nostra població.

IMPORTANT! Els alumnes han de portar una foto tamany carnet per a realitzar una de les activitats. Cal que la portin com a molt tard el dimecres 24. Moltes gràcies!

setmana mobilitat 2014 bus

 

LA LAIA ENS PORTA RESTES ÒSSIES! (4t)

Avui la Laia ens ha portat a la classe les restes d’un os que va trobar al bosc quan anava amb el seu pare a buscar rovellons i trompetes negres. Ens ha explicat que no sap de quin animal és però els sembla que és una part de l’omòplat d’una vaca. Tot i que ens hem quedat amb el dubte ens ha agradat molt la seva troballa i l’hem pogut observar de molt de prop!
Moltes gràcies Laia!

HORT

El curs passat els alumnes de 3r i 4t vam plantar a l’hort llavors de pastanagues. Vam acabar el curs i no vam poder fer la collita perquè encara no havien crescut. Ahir els alumnes de cicle superior van anar a l’hort a fer neteja de males herbes que havien crescut molt al llarg de tot l’estiu i quina va ser la seva sorpresa i la nostra quan ens van portar a la classe…algunes pastanagues que van trobar!
Són poques i petitones però ens ha fet molta il·lusió veure que algunes havien crescut!