Daily Archives: 23 abril 2014

DIADA DE SANT JORDI

En  aquesta diada tan especial hem gaudit a l’escola d’un parell d’activitats molt interessants i que ens han agradat molt. Al matí, després de la sessió de cinema “Cirque du Soleil: Mundos lejanos”, la Georgina ha vingut a la classe i ens ha explicat un conte que ens ha agradat moltíssim.

 

A la tarda, esperàvem impacients l’obra de teatre que ens han preparat els pares i mares de l’escola. Ens han representat una versió força original de la llegenda de Sant Jordi amb el títol “Conversa entre dracs”. Moltes gràcies, com sempre ens heu sorprès!

 

SETMANA CULTURAL: “Mundos Lejanos” Cirque du Soleil

cirque_du_soleil_mundos_lejanos_16192

 

De la carpa del circ a la gran pantalla, el visionari director de cinema James Cameron al costat del director Andrew Adamson (Shrek, Narnia), et conviden a una nova aventura en 3D: “Cirque du Soleil, Mundos lejanos”.

Una jove parella d’enamorats són separats i per tornar a trobar-han d’anar viatjant a través dels increïbles mons de somni del Cirque du Soleil. El públic tindrà l’oportunitat de submergir-se en la tecnologia 3D que li permetrà saltar, planejar, nedar i ballar al costat dels artistes.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GS_t6XefSBU[/youtube]