La setmana que ve arribarà el Rei Carnestoltes a l’escola i com que volem que trobi l’escola ben engalanada, els nens i nenes de cicle mitjà hem pintat ampolles i les hem decorat amb purpurines perquè trobi el vestíbul ben acolorit.
Monthly Archives: gener 2013
L’estrella de mar de la Paula
Us en recordeu que vaig portar un cavallet de mar a la classe? Doncs aquesta vegada he portat una estrella de mar. El meu pare la va trobar entre peix i peix (dins la caixa) i quan va anar a treure els peixos la va veure. Me la va ensenyar i jo l’he portat a l’escola. La voleu veure?
Paula Tura (4t C)
Sessió de plàstica: EL PUNT (4t)
Treballem a l’hort 4t C
Abans de Nadal vam trasplantar les faves que teníem a la classe i també vam trasplantar una alzina. Ara l’hem de treure de l’hort i buscar un lloc adequat per trasplanta-la.
A part vam plantar més faves a l’hort amb la llavor. Després vam regar la nostra parcel·la. Al tornar de les vacances hem tornat a regar l’hort.
Alumnes de 4t C
PROBLEMES A L’ACTIVITAT DE CINEMA!
Com ja sabeu els alumnes de Cicle Mitjà hem anat aquest matí al cinema de Granollers a veure “Els mons de Coraline”. Durant la pel·lícula hi ha hagut diversos problemes tècnics que han requerit parar la sessió diverses vegades. Com a conseqüència els alumnes no han pogut gaudir plenament de la pel·lícula i hem tornat molt tard a l’escola.
Aquesta tarda l’entitat que organitza les activitats culturals ha trucat a l’escola per disculpar-se pels problemes ocasionats i ens ha fet saber que podrem repetir l’activitat. Així doncs, tan aviat com sapiguem la data i la nova pel·lícula us ho farem saber.
ACTIVITAT CULTURAL: Els mons de Coraline (Cinema)
Director: Henry Selick País: USA Any: 2009 Gènere: Animació, fantasía, familiar Durada: 100 minuts
Sinopsi: Basada en el supervendes internacional de Neil Gaiman i dirigida per Henry Selick, el realitzador de “Malson abans de Nadal”, “Coraline” és la primera pel·lícula d’animació stop-motion rodada en 3-D i alta definició. Explica la història d’una jove que obre una porta secreta a la seva nova casa i descobreix una segona versió de la seva vida. A primera vista, la realitat paral·lela és,curiosament, molt similar a la seva vida de debò, encara que molt millor. Però quan la seva increïble i meravellosa aventura comença a prendre un caire perillós i la seva altra mare intenta mantenir-la al seu costat per sempre, Coraline haurà de recórrer a la seva determinació i coratge, a l’ajuda dels veïns i a un gat negre amb el do de la parla per salvar als seus autèntics pares, a uns nens fantasmes i tornar a casa.
EL CONCERT DE NADAL
Bon Any a tothom!
Comencem un nou trimestre i amb noves activitats que us anirem explicant al bloc. Però abans us volem deixar un bon regust de boca amb les fantàstiques actuacions que els alumnes de 3r i 4t van fer al concert de Nadal! Gaudiu-les que són tot un espectacle!
3r: És un desig
4t: Jingle Bells Rock