Un cop a casa

Un cop a casa només us demano que reflexionem una mica tots en aquesta magnífica experiència !!!!  A classe penjarem un lloc on podreu dir-hi la vostra, tant la Coral com l’ESO.

Des del meu punt de vista, crec que pels alumnes de Primària ha sigut una experiència increible!!!!!! Heu interactuat amb els nens i nenes de Brive i hem après molta música i molt escenari i espectacle, gairebé com uns professionals. Heu treballat molt dur. Sou uns “craks”. Sé que hi ha hagut algunes plorades al vespre, però durant el dia i la gran majoria us heu adaptat des del primer moment. BRAVO !!!!   I bravo també pels pares que ens han fet absoluta confiança ! Merci beaucoup.

L’alumnat de 1r d’ESO (no tothom, és clar) li ha costat molt adaptar-se. En parlarem i ho analitzarem. Crec que en podeu extreure coses positives pares i fills per saber què cal canviar o treballar. Courage !!!

2n, 3r i 4t d’ESO ja adaptats, amb seguretat i aplom i amb unes ganes boges de comunicar-se i viure noves experiències. Endavant !!!!

Com a professors ha estat molt enriquidor i bonic veure com us ajudàveu els uns als altres, com féieu pinya o bé us barallàveu en un moment determinat, i com us barrejàveu constantment grans i xics. és fantàstic poder-vos veure en acció. Diu molt de vosaltres. Molt més que estar asseguts en una aula tantes hores. I heu après també molt més!!!!

Només espero que guardeu un bon record que us acompanyi en milions d’experiències que us queden encara per viure. Endavant i sigueu feliços !!!!!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Un cop a casa

  1. Laura Ortiz diu:

    Salut!
    Je suis très content que vous avez amusé beaucoup de les activités que vous avez faire à France.
    Segur que us ho heu passat molt bé i heu pogut conèixer noves persones. A més heu pogut practicar una mica l’idioma. Pels de la coral segur que també ha estat una experiència molt maca i heu après moltes coses relacionades amb el món de la música.
    Au revoir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *