Ja som a Brive !!!
El viatge ha anat molt bé. Els alumnes estan tots amb les seves families. Passats els primers nervis tots s’han anat adaptant.
El temps és bo i fa calor. Demà us enviarem algunes fotos.
Demà anem d’excursio tot el dia a visitar un castell molt bonic i un poblet encantador.
A demain.
P.D: Ja posareu els accents corresponents perquè en aquest ordinador no els trobem.
Ha sigut molt xulo anar un altre cop a una casa i es molt divertit
Aquest cop ha costata una mica mes perque ens hem posat els espanyols( catalans) a una banda i els francesos a l’altra pero igual ha sortit be
Espero que ho estigueu passant molt bé!! Petons!
Hola guapissims!!!
Estem a la sala de profes l`Alba, la Flors, el Sebas,la Maribel la Rosa M., el Quim i la M. Teresa. Es l’hora del pati i els de 4t d’ESO han repartit coca i xocolata i pensem amb vosaltres que en aquests moments us ho esteu passant molt bé al castell. La senyoreta M. Teresa s’està enyorant molt per no poder estar amb vosaltres i us demana que feu moltes fotos per poder-les ensenyar al cole. Aprofiteu al màxim les noves amistats i les vivències familiars que us envolten.
A gaudir d’aquesta estada lingüística, cultural, musical…!!!
Potxonets i abraçades de tots 🙂
Us trobem molt a faltar. Torneu rapid que ens morim de ganes de fer classe a tope.
Mar no lliguis tant. Tu Judit disfruta al maxim aquests dies per la frança. Alba, la classe no es el mateix sense tu. Cristina, no pateixis pels deures, els guardem tots per quan tornis. Sandra, estas molt sexi amb el cabell planxat i sense cua, guaiii. Manel, encara que l’Espanyol no aixequi cap ESTEM AMB TU!!! Maria “Kiko” tu ja saps…Sara, vigila amb el pebre, t’estimem guapa.
Ens ho estem passant molt bé,però segur que vosaltres millor.
Molts potxons i ben grossos!!!
Ens ho estem passan molt bé!
El primer dia va ser una mica dificil, ja que teniem molta vergonya tots, pero ja se’ns ha passat.
Avui hem estat tot el dia d’excurció en varis pobles medievals que eren super xulos i hem pogut veure algunes coses de socials que ens havia ensenyat la Marta.
Demà tornarem a cole a les 8 del mati, anirem a visitar un museu i a les 12 més o menys dinarem, tot seguit anirem a patinar sobre gel i de compres (la majoria) a les 5 de la tarda farem un brenar sopar tots junts al cole.
Se us troba a faltaa!:) PD: no lligo amb ninguu!
Hola Hooooooola jejejejeje……;
Ja se que la classe no es el mateix sense jo jejeej perquè sóc única ejejejeej. I també se que hem trobeu a faltar moltíssim a que siiiiiii ???? No vull tornar perquè estic molt be jejeje. (Estar sense pares és lo millor , perquè no et diuen fes això , fes allò altre i allò també…. es que n’acabes fins al barret ejejejeje no li digueu a ma mare eeeee). Demà tornem. Marxem d’aqui a les 8 hores del mati aaaa i despres Pasqüa que bé.
A Maribel no t’enfadis i no diguis aquesta no sap que existeixen els accents o què? Tranquila és que amb aquest teclat no trobo res de res perquè tot esta canviat i no hi ha per ficar accents tancats i els oberts no els trobo, tampoc no trobo els interrogants ni el punt de la ela egeminada, les lletres estan canviade en fi un drama.
Us trobem a faltar….