VIII Concurs literari de l’escola Mil·lenari

Enguany es celebra el VIIIè Concurs literari, un concurs destinats als alumnes de 2n fins a 5è on els alumnes presenten un conte o un poema de producció pròpia de temàtica lliure escrit en català o castellà. La participació és per parelles i cadascú s’ha inventat un pseudònim que els representa.

Aquests dies a les estones de llengua estem dedicant estones a la creació d’aquestes produccions escrites que presentarem al concurs. Hi haurà una producció guanyadora a cada grup bombolla i un diploma de participació per a tot l’alumnat del centre.  Els nens i nenes guanyadors de cada grup tindran un obsequi i a més els treballs guanyadors es publicaran a la web de l’escola. El veredicte es farà públic el dia de Sant Jordi quan el jurat ens comunicarà els guanyadors. El jurat estarà format pels membres de la Comissió de Sant Jordi.

Feu clic a l’enllaç i podreu veure les imatges dels nens i nenes  de quart treballant amb les produccions.