CM Dia Mundial de conscienciació sobre l’aturada cardíaca

Aquest curs l’escola continuarà amb el programa educatiu de “Suport Vital Bàsic als Centres Educatius”, que compta amb el suport i coordinació del Departament d’Ensenyament i del Consell Català de Ressuscitació.
L’objectiu principal de l’activitat és que l’alumnat aprengui coneixements bàsics gradualment (teòrics i pràctics), adaptats a cada edat, relacionats amb què és, què cal fer i com podem actuar davant d’una situació d’emergència vital.
La formació s’inicia en l’alumnat d’infantil i primària amb un contingut bàsic, cada any, de forma progressiva, i es van afegint nous continguts i objectius (a través de diverses activitats adaptades a l’edat del nen/a) per aconseguir que a cada etapa formativa es realitzi una acció més davant l’aturada cardiorespiratòria (ACR), concepte que s’introdueix a cicle mitjà i superior.
El passat divendres  16 d’octubre, a l’escola vam  celebrar el dia mundial de la RCP
(Dia mundial de la parada cardíaca) i cadascun dels cicles de l’escola va, fer activitats diverses que han estat  el tret de sortida al programa de Suport Vital Bàsic educatiu en el que participem.

Des del CM donem les gràcies de tot cor al Guillem Mitjà i al Jordi Iglesias que, any rera any,  col·laboren amb l’escola en la gravació i edició d’un video-resum de les activitats de la celebració de la diada a l’escola: MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

Ben aviat podreu gaudir del vídeo. Tant bon punt el tinguem llest el publiarem.

Feu clic a la imatge per veure les fotografies de l’activitat del Cicle Mitjà.

Fes clic a la icona per veure el vídeo-resum de les activitats de l’escola durant  la diada  del 16 d’octubre