AUTOAVALUACIÓ
Tasca nº 1: Anoteu en la columna inicial de la següent gràfica el nom d’aquella Intel·ligència que creieu correspon a aquesta llista de característiques.
Tasca nº 2: En una sessió posterior tornarem a omplir la darrera columna per comparar-la amb la inicial.
Característiques |
Inicial |
Final |
Desenvolupa habilitats de mediació. |
|
|
Escolta, interpreta i recorda el que ha llegit. |
|
|
S’entusiasma amb operacions complexes. |
|
|
Pensa en termes gràfics i visualitza detalls. |
|
|
Demostra interès pels sons i els organitza de manera significativa. |
|
|
Desenvolupa coordinació i sentit del ritme. |
|
|
Classifica objectes segons les seves característiques. |
|
|
Reconeix i viu segons un sistema de valors. |
|
|
Intueix els sentiments dels altres. |
|
|
Imita els sons i la manera de parlar, de llegir i d’escriure d’altres persones. |
|
|
Exposa els sentits als sons de la natura, olors, gustos, textures i coses visibles.. |
|
|
Pot veure un objecte des de diferents perspectives. |
|
|
Està en constant procés de creixement personal. |
|
|
Estableix i manté relacions amb els altres. |
|
|
Dissenya representacions visuals per a la informació |
|
|
Utilitza simbols abstractes per representar objectes i conceptes concrets. |
|
|
Te un gran domini de la motricitat fina i gruixuda. |
|
|
Percep models o patrons. |
|
|
Mostra interès pel funcionament de les coses. |
|
|
Es qüestiona grans preguntes existencials. |
|
|
Planteja i posa a proba hipòtesis. |
Tasca nº 1 : Solucionari
AUTOAVALUACIÓ Tasca nº 1: Anoteu en la columna inicial de la següent gràfica el nom d’aquella Intel·ligència que creieu correspon a aquesta llista de característiques. Tasca nº 2: En una sessió posterior tornarem a omplir la darrera columna per comparar-la amb la inicial.
Característiques |
Inicial |
Final |
Desenvolupa habilitats de mediació. |
Interpersonal |
|
Escolta, interpreta i recorda el que ha llegit. |
Lingüística |
|
S’entusiasma amb operacions complexes. |
Matemàtica |
|
Pensa en termes gràfics i visualitza detalls. |
Visual-Espaial |
|
Demostra interès pels sons i els organitza de manera significativa. |
Musical |
|
Desenvolupa coordinació i sentit del ritme. |
Corporal-Cinestèsica |
|
Classifica objectes segons les seves característiques. |
Naturalista |
|
Reconeix i viu segons un sistema de valors. |
Intrapersonal |
|
Intueix els sentiments dels altres. |
Interpersonal |
|
Imita els sons i la manera de parlar, de llegir i d’escriure d’altres persones. |
Lingüística |
|
Exposa els sentits als sons de la natura, olors, gustos, textures i coses visibles.. |
Naturalista |
|
Pot veure un objecte des de diferents perspectives. |
Visual-Espaial |
|
Està en constant procés de creixement personal. |
Intrapersonal |
|
Estableix i manté relacions amb els altres. |
Interpersonal |
|
Dissenya representacions visuals per a la informació |
Visual-Espaial |
|
Utilitza simbols abstractes per representar objectes i conceptes concrets. |
Matemàtica |
|
Te un gran domini de la motricitat fina i gruixuda. |
Corporal-Cinestèsica |
|
Percep models o patrons. |
Visual-Espaial |
|
Mostra interès pel funcionament de les coses. |
Naturalista |
|
Es qüestiona grans preguntes existencials. |
Intrapersonal |
|
Planteja i posa a proba hipòtesis. |
Matemàtica |
|