María 5 desembre 2007 at 10:34 Hola Marta a l’aula de Religió m’ho passo bé amb els companys i aprenc. Maria.
alba 7 febrer 2008 at 20:41 marta soc l’alba de 5éb i ami m’agrada religio perque em ric i fem dibuixos pintem.
Hola Marta a l’aula de Religió m’ho passo bé amb els companys i aprenc.
Maria.
marta soc l’alba de 5éb i ami m’agrada religio perque em ric i fem dibuixos pintem.