Monthly Archives: setembre 2011

CALENDARI DE VACUNACIONS

Aquest matí ens han vingut a fer una petita xerrada sobre les vacunes que ens aniran posant durant el cur.

A la pàgina del “CALENDARI DE DEURES I ACTIVITATS” les trobareu ben posades.

27-10-11

1ª Dosi de la vacuna de l’hepatitis A+B

1ª Dosi de la vacuna del Virus del Papiloma Humà (només nenes)

29-11-11

2ª Dosi de la vacuna de l’hepatitis A+B

2ª Dosi de la vacuna del Virus del Papiloma Humà (només nenes)

13-01-12

Vacuna de la varicel·la

27-04-12

3ª Dosi de la vacuna de l’hepatitis A+B

3ª Dosi de la vacuna del Virus del Papiloma Humà (només nenes)

Avui els nens i nenes portaran una carta i una autorització que s’hauran de presentar abans del 17 d’octubre.

A més a més. s’hauran de presentar els carnets de vacunes. Si els necessiteu per anar al metge ens els demaneu. .

Sortida “Exploradors de l’Aigua”

Doncs ja en tenim les fotos!!!

Ahir vam fer una activitat en la que vam aprendre moltes coses. Vam aprendre que l’aigua és molt necessària, que hem d’estalviar i no malgastar i de que hi ha molta gent que viu amb molt poqueta aigua.

L’exposició de fotos era una denuncia dels greus problemes que hi ha al nostre planeta per poder obtenir l’aigua.

Després vam fer una activitat on havíem de escollir unes fotos i fer un mural explicant el que es veia.

Us deixem les fotos.

EXPOSICIÓ “AIGUA”

Demà dilluns, 26 de setembre, els nens i nenes de Sisè anirem al Centre Cultural de l’Obra Social UNNIM per veure una exposició fotogràfica sobre l’aigua.

L’exposició inclou 60 fotografies de 60 grans fotografs i estan classificades per temes.

El recorregut l’integren “Tasques i destreses”, “Els estats de l’aigua”, “La font de vida”, “Els rostres de la set”, “Aigües ferides” i “La fresca present”. A través d’aquests apartats, l’exposició vol cridar l’atenció sobre l’omnipresència i la importància de l’aigua, i, també, sobre l’escassa consciència que en té l’ésser humà.

Esperem que us agradi!

Ah! Recordar als pares i mares que el nostre primer “Projecte” a la classe tractarà el tema del “Canvi Climàtic”, així que aquesta exposició ens vindrà fenomenal.

Bona nit a tothom!

DIA INTERNACIONAL DE L’ALZHEIMER

El passat dimecres 21 de Setembre va ser el Dia Internacional de l’Alzheimer.

De fet no m’hagués assabentat si no fos perquè al diari es comentava la notícia i es comentava que la gran majoria de canals de televisió de Catalunya programarien la pel·lícula-documental “Bicicleta, cullera, poma” que tracta el cas de Pasqual Maragall.

I curiosament, a la classe de Ciutadania de la tarda vam llegir una lectura sobre el Parkinson i ho vam poder lligar amb l’Alzheimer.

Vam proposar als nens i nenes que si poguessin miressin una estoneta de la pel·lícula, malgrat que aquell dia feien futbol i de vegades es lluitar contra un gran massa.

Bé. De totes maneres, si no la vau poder veure aquí us deixem el cartell de la pel·lícula i l’enllaç per a que la pogueu veure. Només heu de clicar a sobre del cartell.

Us proposem també una activitat molt interessant… “EL BANC DELS RECORDS”

Més de 100 milions de persones podrien perdre els seus records abans de l’any 2050. L’Alzheimer és un lladre que es va apoderant poc a poc dels records de la gent. El “BANC DELS RECORDS” és un espai on la gent pot deixar els seus records. A la web, podreu obrir un dels calaixos que estiguin buits i deixar el vostre record en forma de text, foto o video.

Clique a dintre de qualsevol imatge per poder enllaçar a la web:

 

Ho podeu treballar amb les vostres families!!!

JA HI TORNEM A SER…

Ha començat el curs i esperem i desitgem que aquest sigui un lloc de trobada entre tots: les i les alumnes, els mestres i les families.

Anirem publicant un munt d’informació sobre sortides, notícies i activitats que farem durant el curs.

 

BON CURS 11-12 A TOTHOM!!!!