ivan 19 desembre 2010 at 21:21 m’agradat molt la castanyada i sobre tot la sopa de lletres que vem fer i el dibuix IVAN fins demaaaaa ISABELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
m’agradat molt la castanyada i sobre tot la sopa de lletres que vem fer i el dibuix
IVAN fins demaaaaa ISABELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
ola soc la sanae ami m”agrada la castaniera adew