EL CICLE DE L’AIGUA

Ahir dimarts 26 d’octubre, la Fundació Mina-Aigües de  Terrassa ens va venir a fer una activitat anomenada: “El cicle de l’aigua”.

Aquesta activitat ens ha ajudat a recordar, a partir d’un dossier amb fotografies i d’una presentació en power point, els diferents estats de l’aigua, quines són i com es diuen les transformacions per passar d’un estat a l’altre; així com el cicle de l’aigua.

Justament per tal que nosaltres poguem comprovar el cicle de l’aigua hem fet un experiment entre totes i tots.

Ha estat una activitat molt completa i hem consolidat coneixements.

Mireu, mireu!

p1000001

2 thoughts on “EL CICLE DE L’AIGUA

  1. ivan molina

    Hola Isabel m’agradat molt fer el cicle de l’aigua

    ADEÚ ISBEL QUE PASSIS UN BON CAP DE SETMANA

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *