Foto de carnaval de la classe. 4 Replies Aquí podeu veure que macos i maques vam quedar disfressats de Massais. Jo anava disfressat com els mestres, de continents del mòn.
Andrea Morales 27 setembre 2010 at 19:32 aquet ball dels masais em ba sorti molt be a tots aunh que bolien que plogui de beritat
Maria 28 setembre 2010 at 22:10 Tots vem sortir ven macos i l’actuaccio va ser molt chula.Fins aviat amics meus.
andrea 25 octubre 2010 at 16:57 FIDEL M’ AGRADA MMOLT AQUESTA FOTO DEL MASSAIS ENS VA SORTIR MOLT BE EL VALL AUN QUE ALGUNS DE LA CLASE BOLIEN QUE PLOGINDE BERITAT
aquet ball dels masais em ba sorti molt be a tots aunh que bolien que plogui de beritat
Tots vem sortir ven macos i l’actuaccio va ser molt chula.Fins aviat amics meus.
Hola
han sortit molt bé
i els de 5ea
dewwwww
FIDEL
M’ AGRADA MMOLT AQUESTA FOTO DEL MASSAIS ENS VA SORTIR MOLT BE EL VALL AUN QUE ALGUNS DE LA CLASE BOLIEN QUE PLOGINDE BERITAT