Foto de carnaval de la classe.

disfressaclasseAquí podeu veure que macos i maques vam quedar disfressats de Massais. Jo anava disfressat com els mestres, de continents del mòn.

4 thoughts on “Foto de carnaval de la classe.

  1. andrea

    FIDEL

    M’ AGRADA MMOLT AQUESTA FOTO DEL MASSAIS ENS VA SORTIR MOLT BE EL VALL AUN QUE ALGUNS DE LA CLASE BOLIEN QUE PLOGINDE BERITAT

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *