Ja hem anat al Parc de bombers!

El divendres dia 16 d’octubre vam anar a veure els bombers de Terrassa. Ens van explicar quina era la seva feina i ens van ensenyar totes les instal.lacions. En Lluís, el bomber , ens va dir que sempre hem de recordar el número 112 d’emergències.

A la pàgina web de l’escola hi podeu trobar les fotos d’aquesta sortida.

 imgp0015petita1


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>