L’ARBRE A LA TARDOR

Aquesta setmana hem baixat al pati a dibuixar l’arbre que hi ha a l’entrada del pati dels petits.

Com que estem a la tardor, està ple de fulles de colors: vermell, taronja, marró, groc, verd,… i ja n’hi ha moltes qu eli han caigut a terra. És maco veure com el nostre entron va canviant segons l’estació de l’any.

Aquí us deixem unes fotos perquè pogueu veure com està de maco!


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>