SORTIDA AL FUPAR
Ahir haviem de fer la sortida al FUPAR, però com que plovia, no vam poder sortir i ha quedat anulada.
La veritat és que estàvem molt ilusionats de fer la sortida i ens va saber molt greu no poder-la fer. Però, què hi farem? El temps és el temps…
Comentaris recents