El divendres 23 de maig, a l’ICE de Sant Pau es va realitzar la tercera jornada sobre la la metodologia didàctica de l’aprenentatge basat en problemes.
El Dr. Luis A. Branda va fer la primera ponència. Ens va situar en el context històric i els trets fonamentals de la metodologia.
________________________________________________________
En Francesc Sala va fer una descripció de la metodologia per a ser aplicada en el context de l’educació secundària.
______________________________________________________
L’Anna Rodon ens va exposar les seves experiències de professora que impulsa un aprenentatge en competències des de la filosofia ABP.
L’Andreu Rodon ens va descriure com ha desenvolupat l’ABP i ens va convidar a l’optimisme.
_______________________________________________________
Les sessions de la tarda tenien un format més interactiu. L’Elena de Martin i en Jaume Casasola van dinamitzar la sessió on es va fer un anàlisi de les competències docents necessàries per impartir la metodologia de l’ABP .
_____________________________________________________
Simultàniament en en una altra aula en Xavier Rosell i en J. Antoni Pascual van aprofundir en les estratègies i l’avaluació de l’ABP.
_________________
En resum va ser una jornada intensa que tenia per objectiu difondre i animar a tots els participants a la introducció de l’ABP en la pràctica docent.