Caçadora Sandra Plaza

caçadors

Una altra trobada de la caçadora Sandra Plaza

Hola a tots! Fa uns dies vaig trobar una errada en una carta de la pizzeria La Vendetta de Bescanó.
Rocafort s’escriu amb QU roquefort!!!!!!   Que fort, oi?

vendetta
A la següent imatge veiem que monJetes no va amb J (ja que J va davant de A O i U, i la amb G davant d’E i I). Per tant hauria de ser mongetes. Aquesta foto i la tercera han estat fotografiades a a la carta del restaurant el nou estanc a l’Estanyol)
I a la tercera i última foto veiem paté … I l’accent hauria de ser OBERT! O sigui que hauria de ser patè.

Au, vinga, a veure si entre tots arreglem una mica més la nostra llengua!

 

Primera trobada de la caçadora Sandra

Sandra Plaza1Sandra Plaza2

La nostra Caçadora Sandra Plaza ha trobat uns errors ortogràfics en aquestes cartes de restaurant. A la primera foto, ja ho haureu observat, la xocolata no ens la prenem “calente“, sinó, com tots sabem “calenta“, perquè és un adjectiu que acompanya una paraula femenina. Qui sap si el que va fer l’error pensava en l’adjectiu castellà equivalent que és “caliente”.

A la segona fotografia, potser és un xic més difícil de veure, l’error no és estrictrament ortogràfic, sinó -essent benevolents- podríem dir que és de picatge: no haurien d’haver escrit arossos, amb una sola erra, sinó amb dues erres, i dues esses, com cal, és clar!

caçadors d'errades

 

Quant a rsidera

Ha creat aquest bloc la Roser Sidera, professora de llengua i literatura catalanes de l'IES Rafael Campalans d'Anglès.
Aquest article s'ha publicat dins de General i etiquetat amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *