Com puc transferir al meu centre (EDC) els aprenentatges vinculats al tema 1: Compromís professional?
- Subàrea seleccionada: 1.1 Comunicació organitzativa
- Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea: 1.1.B2.2 Col·labora en el desenvolupament o la millora del pla de comunicació del centre.
- Explicació de la tasca a desenvolupar:
Justificació:
El centre va redactar l’any passat l’EDC i van quedar pendents de desenvolupar els documents referents a la Cultura Digital de Centre.
Aquest any ens hem proposat amb la comisió TIC dur a terme la redacció d’aquests documents entre els quals consta el Pla de Comunicació de Centre.
Breu explicació de la tasca a desenvolupar:
Les fases que plantegem per desenvolupar el Pla de Comunicació de Centre son:
1- Anàlisi de la situació del centre. DAFO
2- En segon lloc, ens cal classificar aquesta informació per veure quina informació ja tenim recollida en diferents documents compatits amb direcció.
3- Establir un calendari per l’elaboració del Pla de comunicació.
3- Desenvolupament del document: recollir la informació necessària fent les entrevistes o consultes necessàries a les sots direccions i a la responsable de comunicació i endreçar tota la informació per redactar el Pla de Comunicació i adjuntar-lo a la carpeta de Cultura Digital.
4- Presentació del Pla de comunicació a la direcció del centre.
5- Aprovació del pla de comunicació per part del claustre.