PLA DE COMUNICACIÓ DE CENTRE (àrea 1)

Com puc transferir al meu centre (EDC) els aprenentatges vinculats al tema 1: Compromís professional? 

  • Subàrea seleccionada: 1.1 Comunicació organitzativa 
  • Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea: 1.1.B2.2 Col·labora en el desenvolupament o la millora del pla de comunicació del centre. 
  • Explicació de la tasca a desenvolupar:

Justificació:

El centre va redactar l’any passat l’EDC i van quedar pendents de desenvolupar els documents referents a la Cultura Digital de Centre.

Aquest any ens hem proposat amb la comisió TIC dur a terme la redacció d’aquests documents entre els quals consta el Pla de Comunicació de Centre.

Breu explicació de la tasca a desenvolupar:

Les fases que plantegem per desenvolupar el Pla de Comunicació de Centre son:

1- Anàlisi de la situació del centre. DAFO 

2- En segon lloc, ens cal classificar aquesta informació per veure quina informació ja tenim recollida en diferents documents compatits amb direcció.

3- Establir un calendari per l’elaboració del Pla de comunicació.

3- Desenvolupament del document: recollir la informació necessària fent les entrevistes o consultes necessàries a les sots direccions i a la responsable de comunicació i endreçar tota la informació per redactar el Pla de Comunicació i adjuntar-lo a la carpeta de Cultura Digital.

4- Presentació del Pla de comunicació a la direcció del centre.

5- Aprovació del pla de comunicació per part del claustre.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *