Àrea 5

A. Com puc transferir a la meva aula els aprenentatges vinculats al tema 5: Continguts digitals?

    • Subàrea seleccionada: 5.1. Accessibilitat i inclusió.
    • Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea: 5.1.B2.1 Avalua les opcions d’accesibilitat de les tecnologies disponibles al centre per fer-ne un ‘us selectiu i adaptat d’acord amb el context d’ensenyament i aprenentatge.
    • Justificació de l’activitat a desenvolupar: Em sembla que la transferència d’aquest aprenentatge sobre l’accessibilitat en documents word i presentacions power point és molt útil perquè també la puguin aprendre els alumnes que cursen la matèria de Projecte de Recerca de 4t d’ESO. Aquesta matèria la tenim organitzada de tal manera que al segon trimestre han d’elaborar un treball bibliogràfic amb un editor de text (word) i al tercer trimestre han d’elaborar una presentació (power point) sobre el tema que han treballat amb el treball escrit. Les pautes de correcció i els objectius els tenen penjats al moodle. De tal manera que han de saber utilitzar correctament un editor de textos. Aquest curs crec que és molt adient afegir un apartat d’accessibilitat de documents per tal que facin que tant Word com Power Point siguin documents ACCESSIBLES.
    • Explicació de l’activitat: Per dur-ho a terme farem diferents explicacions i activitats perquè entenguin quines normes bàsiques han de complir els diferents documents per tal que siguin ACCESSIBLES.

Activitat1: Explicació què vol dir que un document sigui accessible (document al moodle perquè el puguin revisar sempre que vulguin).Activitat 2: Penjarem a moodle un document word que no sigui accessible i després de les explicacions del professor i seguint les normes d’accessibilitat han d’aconseguir que sigui accessible.

Activitat 3: Penjarem a moodle un document power point que no sigui accessible i han d’aconseguir que sí ho sigui. 

Activitat 4: El seu treball final a banda de cumplir amb tots els objectius de la matèria també haurà de ser accessible. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *