Àrea 3

A. Com puc transferir a la meva aula els aprenentatges vinculats al tema 3: Ensenyament-aprenentatge?

  • Subàrea seleccionada: 3.2 Orientació i suport en l’aprenentatge
  • Indicador d’assoliment del nivell B2 de la subàrea: 3.2.B2.1 Transfereix estratègies de comunicació i interacció amb l’alumnat i configura les tecnologies digitals per respondre a noves situacions d’aprenentatge, amb la finalitat de millorar el suport i l’orientació. 
  • Justificació de la proposta: En la matèria de matemàtiques de 4t d’ESO solen tenir errors recurrents en determinades activitats. Moltes vegades costa tenir un feedback instantani de com estan entenent cada procés dels algoritmes que han de seguir per dur a terme els diferents càlculs. 
  • Explicació de la tasca a desenvolupar: Creació d’un video interactiu amb H5P (moodle) com a recurs per saber quines activitats i part del curriculum cal repassar abans de la prova escrita. En aquest video inclouria les diferents tipologies d’activitats de càlcul matemàtic (10 activitats màxim) amb preguntes interactives per cada activitat, proposant un exemple semblant per anar recollint informació de l’alumnat sobre cada exercici. D’aquesta manera podria preparar una activitat final feta a mida d’aquella aula amb el contingut que més dificultat han mostrat en l’activitat interactiva. 

 

  • Evidències previstes de l’assoliment del nivel B2 (caldrà incloure-les al porfoli de la formació un cop desenvolupada l’activitat): 

 

    • E1: Vídeo interactiu (H5P) 
    • E2: Recopilació de les dades (del vídeo interactiu) dels alumnes sobre el seguiment de la matèria per elaborar activitats a mida pels alumnes d’aquella aula.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *