Amb motiu de la celebració del 40è aniversari de la mort de l’escriptora, que coincideix amb l’inici de l’escola Mercè Rodoreda al barri de Nova Lloreda, hem volgut fer d’aquest, un dia especial a l’escola, per tal de donar valor al nom que la defineix.
Dilluns 6 de novembre, tant infantil com primària, vam fer tot un seguit de tallers i activitats donats de la mà de LA SIRGA, un centre de recursos educatius que treballen els i les autores a les aules.
Vam poder venir 3 educadores a explicar qui era Mercè Rodoreda. Els infants van poder apropar-se més a la vida i obra de l’autora, tot fent activitats relacionades amb les seves obres, amb una part més teòrica de la seva vida, i una altra amb activitats més manipulatives i vivencials.