GAUDIM DE LA LECTURA

Cada dia al matí dediquem un estona perquè els nens i les nenes gaudisquen  de la lectura amb la finalitat de fomentar el gust per la lectura del nostres infants. 

 Alguns dies els dediquem a la lectura autònoma perquè cadascú/na llegeixi un llibre que li agradi sol, amb parella o amb un grup d’amics o amigues.  Els dimarts la Trini explica un conte en català o castellà i els dimecres la Marta ho fa en anglès. 

Des d’aquest trimestre els dijous els dediquem al préstec de llibres i a introduir novetats a la nostra Biblioteca. 

Són un nens i nenes amb molts gustos lectors i sempre estan donant-nos idees de llibres o lectures que els hi agradaria tenir a la Biblioteca de l’aula.

 Us deixem unes fotografies per compartir amb vosaltres aquestes estones on ens divertim, aprenem i gaudim amb contes, revistes i tot tipus de lectures.

 Els nens i nenes de segon són uns súpers lectors i lectures!

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *