I4 i I5 visiten SORTIDA CAN FRAMIS

Els infants d’I4 i I5 hem anat d’excursió a Can Framis, un museu d’art contemporani. Allà hem descobert que l’art va molt més enllà d’un quadre penjat a la paret. Podem fer art amb objectes que tenim per casa, com plats, miralls i fins i tot portes!

Vam passejar per tot el museu i vam aprendre com ens hem de comportar en aquest espai: caminar a poc a poc, parlar fluixet i mirar les obres amb atenció i respecte. També vam observar colors, formes i materials diferents, i vam expressar què ens feien sentir algunes obres.

Després de la visita, a l’aula hem fet la nostra pròpia creació artística amb objectes quotidians, experimentant lliurement com fan els artistes. Va ser una experiència molt enriquidora i divertida!

Clica a sobre de la fotografia si vols veure unes quantes imatges.

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *