3r entrevista a l’escriptor Enric Larreula.

El 30 d’abril, les nenes i nens de tercer hem tingut una entrevista virtual amb l’escriptor Enric Larreula. És l’autor de contes com “Brillant”, “El nen nou i diferent” i “Marduix”, el llibre que hem estat llegint aquestes setmanes.

Per preparat aquesta xerrada virtual, hem treballat l’entrevista i hem preparat un munt de qüestions interessants per conèixer millor l’autor i la seva professió.

Hem après que ser autor és una professió molt gratificant perquè escriure històries és molt divertit. Ens ha explicat que per tenir bones idees s’ha de pensar i llegir molt.

En acabar l’entrevista hem entrat a la seva pàgina web i hem seleccionat un llibre més per a la classe de 3r! Us recomanem que entreu a la seva pàgina web i mireu totes les històries que ha escrit!

https://enriclarreula.cat/

 

Aquest article ha estat publicat en Cicle Mitjà, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *