BENVINGUT/DA AL MENJADOR

Tot l’equip del menjador us donem la benvinguda al nou curs 2015/2016

En aquest apartat i en el de l’AMPApauvila.org, us penjarem els menús cada trimestre amb les seves propostes per sopar i un petit consell nutricionista, i també a cada família us arribarà per email.

Els alumnes tot seguit d’acabar les classes a les 14:00h. venen al menjador a dinar, dinen en un sol torn. després tindran una estona de joc lliure on gaudiran dels seu temps amb els seus amics i a les 15:30h. començaran el ventall de les activitats dirigides: tallers, jocs organitzats, informàtica, teatre…

Durant aquest curs escolar les educadores del menjador seran:
P3A Ana Soto i P3 B Mari Olmedo
P4 Albert Veliz
P5 Sònia Àlvarez
1r. Lidia Beltran i monitor en pràctiques Miquel Soto
2n. Carmen Calle
3r.i 4t Sílvia Borrego
5è. i 6è. Loli Mesa
Com a coordinadora i monitora de reforç, Esther Miró.
A cuina està l’Ana Calzadilla que com cada curs ens fa el dinar in situ, la Mercè que ens ho deixa tot net i polit.

Esperem us pogueu sentir com a casa!!!

Els nens/es de p3 han de portar dos pitets cada setmana, i es retornen els divendres els dos. Recordeu que s’ha de marcar tota la roba, pitets, sabates..i el sac cada quinze dies el portaran a casa per rentar-lo.
Només porten bata del menjador els nens/es de P4 i P5.
Per potenciar una bona higiene bucal dels nostres fills/es, després de dinar es rentaran les dents de P4 a 6è, han de portar el seu raspall de dents amb caputxó els nens/es de P4 i P5, i els alumnes de 1r a 6è una bossa o necesser on hi hagi el raspall i pasta dentífrica, tot amb el nom marcat.

El servei del menjador finalitzarà a les 16:30h.
Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial(1r i 2n) hauran de ser recollits per les seves famílies o la persona responsable a qui delegui amb previ avís.
Si la persona que els recollirà és menor d’edat, haureu de signar un document per autoritzar-la.

Recordeu per qualsevol aclariment estem a la vostra disposició.

Equip del menjador