PROJECTES

ELS PROJECTES QUE TENIM ENGEGATS SÓN

• BIBLIOPATI: EL REALITZEM DOS COPS A LA SETMANA. ELS DILLUNS PER L’ALUMNAT DE POST OBLIGATÒRIA I ELS DIJOUS PER ELS NENS I LES NENES DE PRIMÀRIA I SECUNDÀRIA. DESENVOLUPEM LA COMPETÈNCIA DEL GUST PER LA LECTURA.

• CLUB DE LECTURA CIENTÍFIC: ALGUNS ALUMNES DE L’ESCOLA FAN RECERCA SOBRE UN TEMA D’INTERÈS I A FINAL DE CURS EL PRESENTEN ALS SEUS COMPANYS. TREBALLEM LA COMPETÈNCIA INFORMACIONAL AMB EL MODEL 3.3.3

• TALLERS: LA MEDIATECA PROPOSA UN TALLER HABITUALMENT RELACIONAT AMB L’EIX TRANSVERSAL DE L’ESCOLA I L’ADAPTA A LES DIFERENTS CAPACITATS DE CADA GRUP D’ALUMNES. DESENVOLUPEM LA COMPETÈNCIA DEL GUST PER LA LECTURA I L’HÀBIT LECTOR.

• FORMACIÓ D’USUARIS: HI HA ALGUNS GRUPS D’ALUMNES QUE ESTAN TREBALLANT EL PRÉSTEC DE LLIBRES, COM SELECCIONAR UN LLIBRE, ELABORACIÓ D’HIPÒTESIS, ELS AUTORS I AUTORES… DESENVOLUPEM LA COMPETÈNCIA DEL GUST PER LA LECTURA I L’HÀBIT LECTOR.

• AUTOR A L’AULA: CADA CURS VISITA LA NOSTRA ESCOLA UN AUTOR O UNA AUTORA DELS QUALS HEM LLEGIT UN O ALGUNS DELS SEUS LLIBRES. DESENVOLUPEM L’HÀBIT LECTOR.

• CONCURSOS: PARTICIPEM EN DIFERENTS CONCURS COM PER EXEMPLE EL GUST PER LLEGIR, EL CETRTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA, FICOMIC, JOCS FLORALS ESCOLARS DE CATALUNYA, CONTES CONSUM I ALGUN CURS HEM PARTICIPAT EN EL CONCURS DE POESIA DEL PISSIGANYA.

• PARTICIPACIÓ A LA COMUNITAT: FEM ÚS DE LA BIBLIOTECA DEL BARRI TANT EN L’ASPECTE DE VISITES LLIURES I GUIADES COM EN EL SERVEI DE PRÉSTEC. TAMBÉ PARTICIPEM EN LA LECTURA DE CONTES EN VEU ALTA QUE ES REALITZA PER SANT JORDI A LA NOSTRA POBLACIÓ.

• CELEBRACIÓ D’ESDEVENIMENTS ENTORN DE LA LECTURA: ENS FEM RESSÓ DEL DIA INTERNACIONAL DE LA POESIA I COL·LABOREM EN LA FESTA DE SANT JORDI DE L’ESCOLA.