Ús didàctic del material multimèdia

Els materials visuals amb freqüència transmeten idees i continguts més fàcilment que les descripcions verbals, i proporcionen millores importants d’aprenentatge a l’aula. Una matèrias enriquida amb gràfics, diagrames, fotografies, presentacions visuals, vídeos i mapes s’absorbeix més fàcilment pels estudiants. Tot i que els materials visuals no són un substitut de la classe si que la fa més convincent i atractiva, poden ajudar als estudiants amb els continguts a alliberar-los de prendre notes, ja que en alguns casos pot provocar que es perdin aspectes importants.
Els estudiants poden fer servir la tecnologia ja que pot millorar bastant l’aprenentatge, l’ajuda a processar informació d’una manera integral.

Les eines tecnològiques com i vídeo, multimèdia, internet,… en general han servit de suport en el procés d’ensenyament-aprenentatge i han estat elaborades pel professor, ajudant a millorar la qualitat dels processos d’ensenyament-aprenentatge mitjançant l’aplicació de sistemes pedagògics innovadors.

L’alumne pot consultar un recurs sense barreres de temps i espai, i interactuar amb aquest gràcies a la interfície de caràcter intuïtiu per apropiar-se de nous coneixements
Interacciona amb les diferents activitats. Promou l’interès dels alumnes inexperts cap als continguts de la matèria, mitjançant l’exploració del recurs s’afavorint el procés de comprensió. Afavoreix el treball colaboratiu i cooperatiu.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *