HEM COMENÇAT EL CURS!!!!!

Ja  ha començat el curs… i estem molt emocionats. Aquest serà el nostre últim any a l’escola, ja que l’any vinent començarem l’institut. 

Aquest curs tenim tutores noves als dos sisès i són molt simpàtiques. També han arribat alumnes nous que cauen bastant bé als companys.

Ja tenim un delegat a classe. És un alumne nou que ha vingut d’Alacant.

Tots estàvem molt nerviosos per veure com seria la professora nova i també teniem moltes ganes de veure els nostres companys després de tot l’estiu.

Aquest curs estem més actius, amb més ganes d’aprendre a fer coses noves.

Ja ha començat el curs…i no volem que s’acabi…!

 

Hem començat el curs i estem molt contents per tenir professors i companys nous a sisè. La Mati és la professora de 6è A i la Marisa és la de 6è B.

Estem molt impacients per aprendre coses noves i com a mínim jo veig que és molt important.

Ja hem fet els nostres primers projectes per grups durant dues setmanes aproximadament.

 

El dia 14 de setembre vaig començar el curs per primera vegada en aquest col.legi. L’any passat estava en un col·legi d’Alacant.

El primer dia estava nerviós perquè no coneixia a ningú. Tot era nou per mi. Al arribar a la classe i veure a tants nois i noies em vaig impressionar. Em vaig seure al costat del Aitor. Com era nou, tots em van fer preguntes i ens vam començar a conèixer. La nostra tutora es va presentar i es diu Mati.

El meu primer dia va estar molt bé i ja vaig fer nous amics.

                                                                                                          ALUMNES DE 6è

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *