Musical

Ahir els nens i nenes de 3r van ensenyar als seus companys de 1r, 2n i 4t el musical que aquests mesos han estat preparant a l’aula de música.

Estan fets uns artistes!!!! FELICITATS!!!!!

grup

(Clica sobre la imatge per accedir a l’àlbum)

Can Xercavins

20160609_094642(Clica sobre la imatge per accedir a l’àlbum)

Piscina (actualitzat 20.06.2016)

A mi la piscina m’ha ajudat molt per aprendre a nedar i ha sigut molt divertit perquè he estat amb els meus amics.

M’ha agradat molt la piscina, han estat uns dies inolvidables per mi i per tots els meus companys.

Els professors han estat molt amables.

Ainara G.

nadador3(Clica sobre la imatge per accedir a l’àlbum)
Publicat dins de General | Deixa un comentari

3r a from cinto tercer on Vimeo.

3r B from cinto tercer on Vimeo.

Castellar de N’Hug

El que més m’ha agradat

El que més m’ha agradat ha estat tot el poble i la muntanya. Al poble hi havia cases, una església, bars i a la muntanya havia pedres, plantes, gent i moltes coses més.

Al poble, com que és de muntanya, hi ha molts gossos i les cases són de pedra amb els murs molts amplis i les teulades estan inclinades. Saps perquè estan inclinades? Perquè quan plou i sobre tot quan neva rellisquin l’aigua i la neu i no enfonsin les teulades.

Els murs de les cases són molt grossos perquè l’aigua i el fred no passin dins de les cases.
Això és el que m’ha agradat i més coses “xules”, com anar en l’autobús  amb els meus companys de classe per gaudir d’un dia en plena natura.

Samara

El que més m’ha agradat ha estat el riu. Aquesta excursió serà inolvidable. Encara que ja havia anat amb els meus pares, segueixo al·lucinant amb les vistes. El viatge m’ha agradat molt però m’he marejat un mica. Hi havia unes vistes impressionats. El mirador era molt xulo i es veia tot el riu, era molt bonic. També vam veure una gateta embarassada.

Núria V.

IMG_4207(Feu clic sobre la imatge per accedir a la galeria)

Museu d’Història de Catalunya

David i Natalia: El dia 4 de març de 2016 vam anar al Museu d’història de Catalunya i després vam anar a la platja i vam jugar amb sorra a fer castells. Tots anaven amb la seva parella i hem vist cases antigues i ens vam disfressar.

Adrien i Ayman: Vam anar al Museu d’Història de Catalunya a  Barcelona. Alguns ens vam disfressar de gent antiga i vam veure com caçaven i un petit poblet de la història. Després vam anar a la platja i ens vam divertir molt.

Alba Peréz i Aaron Gasulla: El dia divendres 4 de març vam anar al Museu d’història de Barcelona. Vam aprendre moltes coses, ens van ensenyar com evolucionava l’espècie i les cases. Quan anàvem veient les cases ens anaven disfressant d’aquelles  èpoques. Després de veure tot això vam anar a la platja. De camí a la platja vam veure el zoo, l’aquàrium , iots, etc. I a la platja ens ho vam passar molt bé.

Gina i Lilly: El dia 4 de març de 2016 vam anar d’excursió al Museu d’Història a Barcelona. Vam aprendre la prehistòria. Vam aprendre com cuinaven, com caçaven, com vam aprendre a fer foc. També dels romans vam aprendre com vestien, com feien la roba i moltes més coses. Després  vam  anar a la platja i vam veure una pedra molt gran.

Laura i Ariadna: El divendres 4 de març del 2016 ens vam anar d’excursió al Museu d’Història de Catalunya a Barcelona. Vam veure les cases antigues de la prehistòria i de la història i alguns nens i nenes es van disfressar com si visquessin a diferents èpoques. Ens ho vam passar molt bé! Moltes gràcies a la Laura, la Soraya, la Sonia i l’Albert. Moltíssimes gràcies!

Marina i Crina: Vam anar al museu d’història de Catalunya. Cadascun anava amb la seva parella i vam aprendre coses noves de la prehistòria i la història. Ens van disfressar de totes les èpoques:
– Paleolític, Neolític, Edat dels metalls, de la prehistòria .
– De la història l’edat Antiga, edat Mitjana , edat Moderna i l’edat Contemporània que és l’edat actual.
Opinem que l’excursió va ser una bomba perquè també  vam anar a la platja una estona i vam jugar amb la sorra i fer castells amb ella .

Marc: Hem anat al museu d’història i hem vist totes les èpoques. La Kahdija, el Mohsen, el Victor i el Junior s´han disfressat de moltes coses. Després  hem anat a la platja  i hem  menjat patates i moltes coses.

Victor i Mohsen: El divendres vam anar al Museu  d’història en autocar. Quan vam arribar vam entrar al museu i era molt divertit. Vam veure primer la prehistòria, ens van ensenyar la casa, després una casa dels romans i després vam anar a més etapes. Quan vam acabar, vam sortir del museu, vam menjar i vam anara la platja.

Aldara i Manal: Ens ho hem passat molt bé perquè hem anat d’excursió al Museu d’Història. Vam veure coses de fa molts anys i com evolucionaven totes les coses, també hem vist com es vestien fa molts anys.

Chaimae i Khadija: El Divendres vam anar al Museu d’història i ens ho vam passar superbé. Alguns ens vam disfressar de la prehistòria i de la història. Després vam anar a la platja.

Alex i Sheila: A l’excursió vam anar a un museu i ens ho vam passar molt bé. Vam anar a la platja i vam estudiar la prehistòria i la història. Ens vam divertir moltissím, vam jugar molt i vam estar amb 3rA. Vam aprendre molt!!

MHC(Cliqueu sobre la imatge per accedir a les fotografies)

3r B – Informació

Degut a l’inici de l’activitat de piscina al tercer trimestre, us adjuntem el nou horari dels nens i nenes de 3rB.

NOU HORARI

Preparem broxetes!!!

Durant aquestes últimes setmanes, els nens i nenes de 3rB han treballat amb el Ramón la recepta de cuina. Amb ell, no només han vist com es redactava una recepta, sinó que també han après les mesures de capacitat i de pes.

Per enllestir el tema, han portat a la pràctica tot el que sabien i han preparat una broxeta amb xocolata per llepar-se’n els dits!!! Cliqueu sobre la imatge i podreu veure pas a pas com ho han fet.

FELICITATS!!!!!!

Voldríem compartir amb vosaltres la felicitació que es mereixen aquests nens i nenes de 3r per haver demostrat el seu esforç estudiant les taules de multiplicar.

El treball, l’esforç i la responsabilitat sempre es mereixen un reconeixement.

Felicitats a tots 6!!!!!!

20160217_121719

Publicat dins de General | 1 comentari

Carnaval 2016

Aquí teniu algunes de les fotos que ens vam fer el dia de Carnaval!!!!!!

BOB

(cliqueu sobre la imatge)