L’Helena, mare del Nil, va venir a l’escola per fer-nos una xerrada sobre les aus aprofitant el projecte de la incubadora que estàvem fent. Ens va passar un power point i ens va explicar coses super interessants dels animals altricials (no poden viure sense l’ajuda dels pares) i precocials (com els nostres pollets!!).
Més tard, es van convertir en investigadors. Vam observar i obrir egagròpiles (boles de material no digeribles que algunes aus regurgiten com els mussols, voltors…) en busca de restes d’animals….ja veureu a les fotos quantes coses vam trobar a dins! Va ser impressionant!! Els hi va encantar!!
Gràcies Helena per ensenyar-nos tantes coses!! 🙂 🙂 🙂
Gràcies a vosaltres! M’ho vaig passar molt bé. Aquests nois i noies estan super motivats i tenen moltíssima curiositat! No la perdeu!!!
Una abraçada!
helena