El 22 de Desembre

Hola a tothom,

L’últim dia d’escola abans de les vacances de Nadal va ser molt especial. Primer va venir el Fumera a fer-nos una visita després d’haver-nos estat observant des de feia dies amb diferents ulls penjats per tota l’escola. Quan va entrar a la classe, tots vam quedar sorpresos de tants ulls que tenia: quatre ulls a la cara, ulls a l’esquena, al pit…Va portar un llistat amb tot de coses que havia vist que no havíem fet gaire bé. Després vam cagar el Tió, i és que aquest ja sabia com ens havíem portat perquè el Fumera és el seu amic i confident i ja li havia explicat tot. Per sort ens va cagar moltes coses per poder jugar a la nostra classe, i és que les Llunes també ens hem portat molt bé!. Ja veureu les joguines que ens va cagar!.
Tot seguit ens vam adonar que teníem molta gana i vam anar a menjar xocolata amb nata al menjador, juntament amb els altres nens de l’escola.
Esperem que tornant de les vacances hagin passat per l’escola els estimats Reis Mags d’Orient i així puguem disfrutar de més sorpreses.
Bones Festes a tothom i fins l’any vinent!

Anna

Quant a abernade

Som la classe dels sols, la nostra escola és el Matagalls.
Aquest article ha estat publicat en inici. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *