25è Aniversari de la ZER Montsià

El passat 8 de maig  a les 19 hores es va celebrar a la població de Godall, el 25è Aniversari de la nostra estimada ZER.

La celebració va arrancar amb uns parlaments del director de la ZER, Joan Carles Galve, de la alcaldessa de la població, Teresa Esmel, i del director Territorial d’Ensenyament, Antoni Martí.

Tot seguit es va fer entrega del premis del concurs de dibuix per cicles. En aquest punt hem de remarcar que dues de les alumnes de la nostra Escola Rosa Gisbert van ser les guanyadores. Naiara Godoy va ser guanyadora pel CI i Nadia per a CM. Us mostrem algunes fotografies del moment.

Tot seguit, tots els i les alumnes de les diferents escoles que constintueixen la ZER Montsià, que van ser presents a l’acte, van cantar la cançó “Somriures”.

Per últim, es va visionar el LIPDUB commemoratiu del 25è Aniversari i es va fer un passi de fotografies d’aquests 25 anys.

Va ser una tarda emocionat!

Aquest article ha estat publicat en Cicle Inicial, Cicle Mitjà, Festes CI, Festes CM, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.