30′ de lectura

Com ja sabeu des de l’escola s’està donant impuls a la lectura i s’intenta que els i les nostres alumnes adquireixin l’hàbit i el gust per llegir. Una de les activitats que fem per aconseguir-ho és fer 30 minuts diaris de lectura després del pati. Durant aquest temps l’alumnat pot triar el llibre que vol, llegir-lo al seu ritme i, és clar, deixar de llegir-lo si no els ha agradat.

A primer, totes les xiques i xics han fet un canvi espectacular des de que vam començar el curs. Podem dir que mostren interès per la lectura manifestant cadascu els seus gustos i motivacions personals.

Observeu-los i us sorprendreu.

Aquest article ha estat publicat en Activitats i tallers CI, Cicle Inicial, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.