LET’S WRITE AN URBAN LEGEND!

És una activitat adreçada a alumnes de 4t ESO. L’idioma vehicular és l’anglès, encara que també es podria fer en un altre idioma.

Objectiu: Escriure una llegenda urbana en anglès, opinar sobre les llegendes dels companys/-es i seleccionar les tres més interessants. En la votació final a l’aula, s’escollirà el guanyador/a.

Procediment:
Part 1: Abans de penjar-la al fòrum, pensa en una llegenda urbana en anglès, que et resulti interessant (en el cas que no en sàpigues, pots preguntar algun amic o familiar, que de ben segur en sabran). Un cop la tinguis, escriu-la al fòrum, tot seguint les instruccions que se’t indiquen més avall.
Part 2: Escriu un mínim de 3 comentaris (en pots fer un màxim de 6) sobre els escrits dels teus companys.
Part 3: Escull les 3 que et semblen més interessants i dóna la raó de la teva elecció. Has d’argumentar utilitzant l’idioma vehicular, l’anglès.
Part 4: Les tres més votades es llegiran davant la classe i es farà una votació final. La llegenda urbana més votada, serà la guanyadora.

Instruccions:
GENERAL:

• Escriu en el fòrum sense introduïr el teu nom, ja veuràs perquè!
  • Intenta conectar-te al fòrum sovint: comproba els comentaris que ha suscitat la teva història. No facis totes les aportacions en una mateixa sessió!

TIME SPAN: El fòrum comença el dia 5 novembre i acaba el 19 de novembre.

LANGUAGE AND WORD LIMIT:

• La teva llegenda ha de tenir un títol.
  • La llegenda no ha d’excedir les 250 paraules; els teus comentaris tenen un límit de 100 paraules.
  • Has d’utilitzar l’anglès en tot moment. Pots consultar material de referència si tens dubtes a l’hora d’escriure en anglès. També pots preguntar-me allò que no saps abans o després de classe.
  • Escriu la teva història utilitzant les formes verbals del passat simple i continu. També ha de contenir conectors temporals i de seqüència (pots consultar la pàgina 26 del llibre de text).
  • Escriu els teus comentaris utilitzant les expressions i adjectius d’opinió (pots consultar-ho a la pàgina 11 del llibre de text). Si utilitzes adjectius comparatius i superlatius millor que millor!
  • Marca en color o en negreta les paraules que pensis que són més importants en la teva història i en els teus comentaris. T’escric un exemple: My cousin was shopping in a supermarket when he noticed a woman looking at him sadly ( aquesta paraula és important perquè desencadena el nus en la història).

Avaluació de l’activitat:
Les tres parts són obligatòries i has de seguir l’ordre i les instruccions indicades. S’avaluarà el següent:

• La creativitat de la teva història.
  • El vocabulari i les formes gramaticals utilitzades.
  • Si has seguit les instruccions indicades (les sessions dedicades, el nombre d’aportacions,…)