NADAL A L’ESCOLA

DURANT LES ÚLTIMES SETMANES I SOBRETOT ELS ÚLTIMS DIES HEM ESTAT PREPARANT COSETES PER NADAL: POSTAL PELS PADRINS, POSTAL I REGALET PER LES FAMÍLIES, DECORACIÓ PER L’ESCOLA I PER LA PLAÇA DE LA SARDANA, DANSA PER LA MARATÓ, ETC. I TAMBÉ HEM CANTAT NADALES I HEM CAGAT EL TIÓ!!!

BONES FESTES!

ANIVERSARIS PRIMER TRIMESTRE

JA TENIM TOTS 5 ANYS!!! PER MOLTS ANYS!

TROBADA AMB ELS PADRINS

L’ÚLTIMA SETMANA DE TRIMESTRE VAM FER UNA TROBADA MOLT ESPECIAL AMB ELS PADRINS. NOSALTRES ELS HI VAM REGALAR UNA POSTAL DE NADAL I ELLS ENS VAN FER UN TIÓ PETIT!

AMBIENTS DE DESEMBRE

ACABEM EL TRIMESTRE GAUDINT AMB MÉS  TARDES D’AMBIENTS I, LES ÚLTIMES SESSIONS AMB ALGUNES PROPOSTES NADALENQUES!

Cliqueu la foto per veure’n més.

AMBIENTS DE NOVEMBRE

AMB L’ARRIBADA DEL FRED, ELS DIES D’AMBIENTS DE LLIURE CIRCULACIÓ, EN COMPTES DE PSICOMOTRICITAT A FORA HI HA LA POSSIBILITAT D’ANAR A L’AMBIENT DE MINI MÓNS: MÓN DEL MAR, DELS DINOSAURES, ETC. HA TINGUT MOLT ÈXIT!

*Cliqueu les fotos per veure’n més

JOCS COOPERATIUS

JA FA UNS QUANTS DIES QUE FEM JOCS COOPERATIUS. DE MOMENT HEM FET EL JOC “UN MÓN DE COLORS”, “eL CUC”, L'”ARANYA” I “EL JOC DELS AROS”.  SÓN ACTIVITATS CURTES I ENS AGRADEN MOLT PERQUÈ HI JUGUEM ENTRE TOTS.

*Si cliqueu la foto en veure’u més.

ELS NÚMEROS

DURANT UNES QUANTES SETMANES HEM ESTAT FENT MOLTES ACTIVITATS RELACIONADES AMB ELS NÚMEROS. HEM VIST QUE HI HA NÚMEROS A LES MATRÍCULES DELS COTXES, QUE SERVEIXEN PER COMPTAR COSES, AL NÚMERO DE PEU QUE FEM, AL PES, A LA NOSTRA ALÇADA. TAMBÉ PODEM ESCRIURE AMB UN NÚMERO ELS ANYS QUE TENIM I EL DIA QUE VAM NÉIXER!

*Si cliqueu la foto podreu veure algunes de les activitats que hem fet.

AMBIENTS OCTUBRE

COM JA SABEU, A L’OCTUBRE TOTS ELS NENS I NENES DE P3, P4 I P5 VAM COMENÇAR EL TREBALL PER AMBIENTS QUATRE TARDES A LA SETMANA (DILLUNS, DIMARTS, DIJOUS I DIVENDRES). CADA AMBIENT TÉ UN COLOR I SÓN ELS SEGÜENTS:

• GROC: JOC SIMBÒLIC: CASETA
  • GRIS: JOC SIMBÒLIC: OFICIS (EN ANGLÈS)
  • ROSA: MOVIMENT
  • BLAU: TALLER DE PLÀSTICA
  • VERMELL: INFORMÀTICA
  • LILA: EXPERIMENTACIÓ
  • VERD: TEATRE I MÚSICA
  • NEGRE: LLUM I TRANSPORTS

SI CLIQUEU DAMUNT LA FOTO VEUREU UN RECULL DE TOT EL MES D’OCTUBRE.

LA TARDOR I LA VEREMA

DURANT UNES QUANTES SETMANES HEM ESTAT TREBALLANT LA TARDOR I LA VEREMA. HEM EXPERIMENTAT AMB RAÏM, ENTRE TOTS HEM FET UN MURAL DE DOS CEPS, HEM TREBALLAT ELS FRUITS SECS, ETC. SI MIREU LES FOTOS VEUREU QUE HEM APRÈS MOLTES COSES I QUE ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

*Clica la foto per veure’n més

CONEIXEM ELS NOSTRES PADRINS DE 4rt

DIMECRES VAM TROBAR-NOS AMB ELS ALUMNES DE 4rt DE L’ESCOLA I VAM CONÈIXER EL NOSTRE PADRÍ O PADRINA. VAM ESTAR UNA ESTONA JUNTS MENTRE ENS MIRAVEM UN CONTE I COMENÇAVEM A CONÈIXER UNA MICA.
ESTAVEM TOTS BASTANT NERVIOSOS PERÒ TOT VA ANAR MOLT BÉ, ARA NOMÉS TENIM GANES DE TORNAR-NOS A VEURE EL DIA DE LA CASTANAYDA.

* Clica la imatge per veure’n més