Massatges a P4

A la classe de les tortugues estem estudiant el projecte dels metges i els veterinaris.

La Marina té una tieta que és “fisio” i pensem que aquest ofici s’assembla molt al dels metges perquè curen el mal d’esquena, mal als ossos, torçadures, cops i caigudes… i també perquè els seus massatges fan sentir-nos millor.
WP_20170222_15_24_14_Pro
Ens va venir a la nostra classe i vam relaxar-nos i massatjar-nos en un ambient xulíssim. Va ser molt reconfortant.

Com que en vam aprendre tant, un dia vam convidar els nostres companys de la classe dels cargols a fer també una sessió.

 

En Carnestoltes per fi ha arribat i molt bé ho hem passat!!!

Aquest dimarts a la tarda, amb la participació de pares, mares i de tota la comunitat educativa va tenir lloc la Festa de Carnestoltes de l’escola Marquès de la Pobla de Capellades. Al so de l’animador musical Jaume Barri grans i petits van dansar al pati de l’escola durant gairebé dues hores juntament amb el Rei dels Poca-soltes.
Un any més i en la línia de treballar la disfressa com a eina també educativa, cada grup classe va treballar diversos elements Continua llegint