Mes: desembre 2016
Titelles a 2n.
Els alumnes de Cicle Inicial a l’hora d’expressió oral hem fet moltes activitats variades per treballar tècniques de vocalització, de dicció, d’entonació, d’improvisació… una d’elles ha estat: fer titelles!!! A primer hem fet contes tradicionals i a segon ens hem inventat petites historietes i les hem representat davant els companys. Que divertit!!!
Assemblea de representants.
El dimecres 14 de desembre de 2016 els representants de les aules de Primària van tenir l’assemblea d’aquest trimestre.
Es van reunir amb el Jaume, el cap d’estudis, on cadascun d’ells comentava aspectes sobre l’escola que havien parlat a les tutories. Entre ells van destacar que els està agradant l’entrada a l’escola que estem fent cada dia amb música i sense les files, les festes Continua llegint
BON NADAL !!!
Treball cooperatiu a 6è.
Durant la segona part d’aquest trimestre els alumnes de 6è han realitzat una unitat didàctica de treball cooperatiu. Per mitjà de jocs i reptes, han après a valorar tota una sèrie de principis i estratègies per arribar a superar diferents problemes i situacions. Compartir, ajudar-se, analitzar, escoltar, debatre propostes, consensuar, organitzar-se…han estat determinants per aconseguir els seus objectius. Aquí en teniu una petita mostra.
Sortida al Mercat de Capellades
Sala de la calma a EI.
Recentment a l’edifici d’educació infantil hem estrenat un noi espai. Es tracta de la sala de la calma o la sala del silenci.
Percebem aquesta sala com un espai de pau, de tranquil·litat, de descans, de retrobament amb un mateix. Es composa d’una estora gran amb coixins per descansar, estirar-se, escoltar música, mirar
Excursió al Palau de la Música i al jardí botànic 5è.
El dijous 1 de desembre les tres classes de 5è vam fer una sortida a Barcelona molt complerta.
En primer lloc vam anar al Palau de la Música Catalana a veure l’espectacle “Les músiques del món” on la veu dels cinc intèrprets era Continua llegint
Els de 4rt hem reflexionat sobre la igualtat entre sexes.
El passat divendres 2 de desembre ens van fer una xerrada-taller sobre la igualtat de sexes i oportunitats a càrrec de l’associació TRAMA.
El taller es deia “ Imaginem la igualtat” i vam veure diferents anuncis de joguines, diferents vídeos publicitaris, vam parlar preguntar i opinar sobre les diferències de tracte que es fan als nens i les nenes…
La nostra conclusió va ser que; tot i que som diferents , no han de marcar-nos el que ens ha d’agradar, podem fer o volem fer. Res és exclusiu d’un sexe.