– Identificar i conèixer les parts de la cara i del cos.
– Reconèixer totes les parts del cos.
– Saber el nom correcte de les parts del cos.
– Escriure algunes parts del cos.
– Saber les funcions i característiques de les parts del cos.
– Discriminar el sexe: nen/nena.
– Conèixer les seves característiques físiques i compara-les amb les dels seus companys o d’altres nens i nenes.
– Saber dibuixar el seu cos.
– Discriminar parts del cos que en tenim una o dues.
– Conèixer les diferents possibilitats motrius del cos.
– Conèixer perquè serveixen els sentits.
– Memoritzar diferents estructures lingüístiques relacionades amb el cos.
– Usar el ratolí per assenyalar i clicar.
– Iniciar/tancar l’ordinador.
– Usar el teclat/tauleta sensible/PDI.
– Prendre consciència de la possibilitat d’obtenir informació a través de mitjans electrònics.
– Confeccionar una imatge utilitzant un programari de dibuix senzill.
– Explicar el procés de treball amb l’ordinador i indicar les eines utilitzades.
– Seguir instruccions.
– Realitzar les diferents activitats proposades amb els recursos TIC.
– Valorar els recursos TIC.
– Participar, de forma activa, en les activitats que es realitzen.
– Conèixer i respectar les normes de funcionament dels recursos i espais TIC.
– Adquirir una autonomia progressiva en la utilització dels recursos TIC. (ordinador, PDI…)
|