Soc protagonista!

A l’assemblea van sorgir el tema de les pel·lícules que havien vist nosaltres i quines eren les nostres preferides. Van sortir unes quantes. Vam pensar que passaríem si nosaltres fóssim uns personatges més a la pel·lícula i van crear aquestes escenes de les pel·lícules que més ens agradaven.

Aquí tenim a la Maria i el Pep que s’han colat a la pel·lícula de Stitch i Luca.

Hem buscat la imatge que més ens ha agradat de la pel·lícula i amb el Canva. Hem penjat les imatges amb unes fotos ben xules que ens hem fet prèviament i amb el borrador de fons hem tret el fons a la nostra foto i l’hem enganxat a l’escena de la pel·lícula com volíem.

La Júlia va el cinema!

Avui la Júlia ens ha explicat que va anar al cinema amb els seus cosins. Li va agradar tant que ens ha volgut ensenyar tot el que va fer. Primer van haver d’escollir la pel·lícula que més els agradava. Després van haver de comprar les entrades a unes taquilles. Per fer la sessió més emocionant van anar a comprar rossetes i una ampolla d’aigua. Fins que ja va ser l’hora de començar la pel·lícula que van anar a una sala amb una pantalla molt gran i unes butaques molt còmodes. I a gaudir de la pel·lícula!

Aprenem fent.

En l’educació, el procés d’aprenentatge no només es basa en la transmissió de coneixements, sinó també en la construcció activa d’experiències significatives. La participació activa dels infants en la creació de material audiovisual durant tot el procés educatiu ofereix beneficis significatius. Aquesta implicació no només reforça els coneixements, sinó que també fomenta habilitats socials, competències i procediments essencials. Durant la realització del material, ja sigui en forma de presentacions, vídeos o altres recursos audiovisuals, els alumnes no només apliquen els coneixements adquirits sinó que també desenvolupen habilitats creatives i tècniques. A través de la creació de contingut, es converteixen en agents actius del seu aprenentatge. Finalment, la participació en l’avaluació promou la reflexió sobre el mateix aprenentatge i la millora contínua. En resum, la implicació dels alumnes i l’ús de recursos audiovisuals són claus per a un aprenentatge significatiu.