Recull del curs 2012-13

VÍDEOS DEL FESTIVAL DE FI DE CURS

CINQUÈ A

CINQUÈ B

SISÈ A

SISÈ B

___________________________________________________________
SORTIDA A LA PLATJA DE CASTELLDEFELS

____________________________________________________________

Els de Cicle Superior quan eren petits (a Cicle Inicial)!

Hem recuperat aquests vídeos de l’any 2008, que segur que us faran molta gràcia!



 

Ja podeu veure el vídeo de la sortida dels de cinquè “Viu el parc”!!
_____________________________________________________
Aquí us deixem un recull de moments de la sortida que vam fer a Montserrat!!!

Va ser una dia molt especial!!!

 
___________________________________________________________________________________
Els alumnes de sisè dintre de l’àrea de música i d’educació física han treballat durant unes setmanes diferents balls de saló com són: el pasdoble, el vals, el txa-txat-txa i la conga. Ha costat una mica però ja estan preparats per fer el musical de fi de curs, amb aquest entrenament serà molt fàcil!!

________________________________________________________
Us deixem les pel·lícules de les compositores que els nens i nenes de cicle superior van realitzar. Vam tenir molta feina, però estem molt orgullosos dels resultats!.

ANGELA PERALTA

MARIA SZYMANOWSKA

ALMA ROSÉ

HILDEGARD VON BINGEN

FANNY MENDELSSONH

NADIA BOULANGER

TERESA CARREÑO

ALMA MALHER

NANNERL MOZART

GALINA UTSVOLSKAYA

___________________________________________________
Fem una cambra obscura amb l’IES Vinyes Velles -6è

______________________________

SORTIDA 5è FÀBRICA DANONE


__________________________________________________
SORTIDA 5è MONS OBSERVANS(jaciment iber-romà)

_______________________________________________
Teatre de Halloween 2012

La nena de la corva

L’assasí del bosc

El Carnisser

L’enterrador

L’hopsital

La nena del bosc

__________________________________________________________
Sortida al Parc de Sant Mateu – 5è


_________________________________________________________________________

Aquí teniu el foto vídeo que tant estaveu esperant!!!


__________________________________________________________

 

 

Carnaval a l’escola Marinada

Fem soroll i gresca a la rúa del barri!!!

 

 

Els nens i les nenes de sisè hem anat a Barcelona

i al Parlament de Catalunya!!!

Avui us volem explicar que el passat divendres 25 de novembre vam anar a Barcelona!!!

Us preguntareu com és que estem tant contents, no? Doncs la resposta és molt senzilla, a més de que Barcelona ens encanta, com a novetat, aquest any hi hem anat però com gent adulta… i és que ja ho som!!!

Mireu, vam quedar fins i tot una mica abans d’obrir l’escola perquè si no, podiem córrer el perill de perdre el nostre autobús per poder anar fins a Montmeló, si si, com heu sentit, vam agafar l’autobús que tothom agafa per moure’s d’un poble a l’altre! I un cop vam arribar a l’estació de Montmeló vam agafar el tren cap a l’estació del Clot de Barcelona, allà, vam canviar de tren i així vam poder arribar a la destinació que voliem:

Barcelona Arc de Triomf!!! Va ser tota una aventura que ens va deixar al·lucinats!

Un cop ja erem a Barcelona vam topar amb un gran monument vermellós en forma d’entrada…i si, era el gran Arc de triomf, una porta d’accés al districte firal fet al 1888. D’allà mateix, i baixant directament pel passeig Luís Companys, vam arribar al parc de la Ciutadella, que es diu així perquè va ser una gran fortalesa militar, és a dir, una “ciutadella”.

Dins d’aquest immens parc en el que encara es conserven alguns edificis, vam anar a l’antic arsenal (ara Palau del Parlament), i a més, vam passar el dia envoltats de felicitat tot dinant plegats i compartint somriures.

Us explicariem moltíssimes coses més…, però ens sembla que ens hem passat una mica… és que estem molt contents!

Aquí us deixem algunes fotos d’aquest fantàstic dia.

 

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=p4idCMV3UZ0[/youtube]

 

Teatre HALLOWEEN 2011
Els nens i nenes de sisè vam preparar unes obres de teatre per tota l’escola, unes obres de terror per celebrar la festa de Halloween a l’escola!!
Han treballat molt, han fet els guions, decorarts, ambientació, efectes, il·luminació…ha estat un èxit ens ho hem passat de “por”!!!

Moltes gràcies Sisè!!!

______________________________________________________

LA NOSTRA LLIBRETA

Els nens i les nenes de sisè treballem diferents escriptors.

Hem començat pels “Contes per pensar” de Jorge Bucay i volem compartir

amb vosaltres un d’ells.

Llegiu-lo que de ben segur us agradarà!

—>> El buscador

EL PROCÉS DIGESTIU

Els nens i nenes de 5è hem treballat el procés digestiu i les seves 3 fases: digestió, absorció i excreció.

El procés digestiu[youtube]http://youtu.be/p4idCMV3UZ0[/youtube]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà