Daily Archives: 8 abril 2015

Taller “Créixer en família”

Benvolgudes famílies,
La nostra escola ha estat seleccionada, igual que el curs anterior, per a fer formació a les famílies.
La Secretaria de Família contínua amb el programa “Créixer en Família”, que pretén posar en marxa processos de reflexió i millores en l’educació que els pares i mares porten a terme amb el seus fills/es.

• A qui va adreçat?
Va adreçat a grups de pares i mares amb responsabilitats parentals que tenen fills/es d’edats compreses entre els 3 i 6 anys, i que estiguin interessats en l’acompanyament i suport a l’hora d’educar als seus infants.

• Estructura i contingut del programa
El Programa pretén promoure que les famílies que conformin cada grup tinguin fills/es d’edats semblants per trobar interessos homogenis i debatre sobre qüestions comunes al voltant de temàtiques i conceptes com ara: afecte, autonomia, autoritat, estratègies educatives, resolució de conflictes, responsabilitats en l’àmbit domèstic, el lleure i l’entorn, el paper educatiu de l’escola i la família extensa, etc. .
 Sessió 1 – T’estimo tal com ets?
 Sessió 2 – Ho he provat tot, però no em fa cas!
 Sessió 3 – Vols dir que ja està ordenat?
 Sessió 4 – Als nens el cotxes i a les nenes les nines?
 Sessió 5 – Jugar serveix? Aprenem jugant?
 Sessió 6 – Sessió monogràfica i de tancament de cicle

• Horari i dates
Dimecres de 15 a 17 h. a l’escola: 29 d’abril, 6, 13,20 i 27 de maig i acabem el 3 de juny.

En /Na ………………………………………………………………………………………………………………………..

(pare/mare/tutor/a) de …………………………………………………………………………. del nivell ……..

demana ser acceptar al Taller Infància (de 6 a 12 anys).

Signatura

Cal tornar signat el paper per fer la inscripció abans del divendres 17 d’abril.

Triptic Creixer en Famil_2015