Monthly Archives: desembre 2011

Marató 2011


Per setè any consecutiu el nostre centre ha participat amb La Fundació MARATÓ de TV3 dedicada enguany a la REGENERACIÓ I TRASPLANTAMENT D’ÒRGANS I TEIXITS.

Com tots sabeu, hem organitzat un esmorzar solidari de pa amb xocolata que ha estat un èxit de participació.

Us vol fer palès el nostre agraïment per la gran acollida que ha tingut la proposta: hem recollit 1347,06 €!!

També volem destacar la col·laboració de Nestlé i Supermercats  Eroski que any rere any ens proporcionen la xocolata i el pa.

A tothom moltes gràcies i ànims de cara a properes edicions!


 

Matí al club d’atletisme

El passat 3 de desembre es va celebrar la segona trobada escolar d’atletisme, el s col·legis participants van ser l’Agustí Barberà, El Consol Ferré, el Soriano Montagut i el Miquel Granell, van participar els alumnes de cicle inicial (1er  i 2on),  de cicle mitjà (3er i 4art), i de cicle superior  (5è i 6è).

Del nostre centre sols  es van presentar els de cicle inicial i mitjà, malgrat tot van ser primers en el cicle inicial i tercers en cicle mitjà.

 

Seria molt bo que participen més nens/es a aquestes activitats entre escoles, s’ho passen molt bé i es molt bonic veure tants nens/es amb es colors del seu centre. FEM PINYA A LES COMPETICIONS!

Mari Carmen Ortega

 

CONSELLS PER A L’ACTUAL MÓN DIGITAL, DE JESÚS FERRÉ

 Com ja us vam anunciar en aquest blog, ahir dimecres, Jesús Ferré  ens va oferir una interessant xerrada sobre com els pares i les pares podem assumir l’entorn digital en el què ens trobem i l’efecte que poden tenir en els nostres fills i filles.

Compartim amb vosaltres les pedagògiques i il·lustratives transparències que vam poder veure i comentar ahir. Gràcies , Jesús!