
·
La companyia ‘Zum-Zum Teatre‘ de Lleida, porta 17 anys oferint espectacles infantils, el seu repertori està format, majoritàriament, per peces clàssiques, com: Hansel i Gretel, El Mikado, El Geperut de Nortre-Dame… i Pinotxo, bric à brac.
·
A Pinotxo, bric à brac dos comediants es mouen per l’escenari entre caixes apilades i objectes diversos… aquests prendran vida durant l’espectacle per a convertir-se en una casa, unes orelles d’ase, un monstre marí…. tots els elements que donen forma a l’entranyable història del titella de fusta que arribà a ser un nen de carn i óssos. Tot i això, ens permetrà entrar en el món màgic ideat per Carlo Collodi i el nen que li creixia el nas cada cop que deia una mentida.
·
Per a oferir-nos aquest espectacle Zum-Zum Teatre ha col·laborat amb la companyia italiana Teatro Invito per a oferir-nos una dramatúrgia i escenografia visual, poètica i divertida.
·
No us la perdeu!!
·