COM JA SABEU, UTILITZEM LA METODOLOGIA DELS RACONS PER TREBALLAR TOTES LES ÀREES.
AQUESTA METODOLOGIA CONSISTEIX EN DISTRIBUIR L’ALUMNAT EN PETITS GRUPS DEPENENT DE LA QUANTITAT D’ALUMNES QUE TINGUIS. DE VEGADES TAMBÉ TREBALLEM EN PARELLES PERQUÈ COMENCIN A APRENDRE A COL·LABORAR ENTRE ELLS/ES.
CADA GRUP TÉ UNA PROPOSTA MÉS DIRIGIDA O LLIURE, SEMPRE AMB MATERIAL MANIPULATIU.
I PER QUÈ TREBALLEM AIXÍ?
- RESPECTEM EL RITME DE CADA ALUMNE TANT PER SOTA COM SOBRE. EN EL MATEIX RACÓ POT HAVER-HI DIFERENTS NIVELLS.
- ATENCIÓ INDIVIDUALITZADA.
- ES PROMOU L’AUTONOMIA. CADA ALUMNE SAP QUÈ HA DE FER.
SÓN PROPOSTES DINÀMIQUES I LÚDIQUES.
“Tots els aprenentatges més importants de la vida es fan jugant” (Francesco Tonucci).
