Anem a mesurar!

Els alumnes de 3rA sabem que estem envoltats de matemàtiques i que és molt important interpretar-les per ser autònoms en el dia a dia. En concret,  saber mesurar és essencial per nosaltres ja que  ens permet comprendre el nostre entorn.

Durant aquesta classe, a través d´un bonic i ampli Power Point , hem conversat exposant les nostres opinions i  hem compartir la diversitat d’experiències per després poder començar a treballar la part pràctica.

Hem realitzat diferents activitats, fent estimacions  i mesurant longituds d´objectes de la nostra classe tant amb cintes mètriques com amb pams i passes Fins i tot, ens hem mesurat l´alçada per tal de poder elaborar un gràfic el pròxim dia.

El nostre objectiu principal ha estat la identificació de  la longitud en metres i la relació que existeix entre el metre i el cm.

Els pròxims dies, compararem resultats, elaborarem el nostre gràfic i ens començarem a sentir una mica arquitectes dissenyant el nostre plànol.

Us passem algunes imatges perquè veieu com treballem. Feu clic al següent hipervincle:

 Anem a mesurar!

Quant a MARIA DEL CARMEN MUÑOZ SUESCUN

Mestra
Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *