Valoració de 2 blocs.

Observant els diferents blocs del modul 1, destacaria primer al bloc de l’escola Jacint Verdaguer. Penso que és un dels blocs més complerts tenint en compte els ítems que trobem a la pràctica 5. Es pot crear textos, es permet treballar diferents temes, potencia la reflexió i el debat, permet la col·laboració, etc. A més a més ,destacaria que com a eina organitzativa de la vida de l’escola inclou als alumnes, als mestres i als pares, per tant, es convida a participar a tothom.

Per una altra part, destacaria el bloc pissarra de quart  de l’escola Alameda de Osasuna. És un bloc que serveix com eina per organitzar-se la feina, on els alumnes són els principals protagonistes. Encara que el bloc no està actualitzat, crec que és una bona eina per treballar amb els alumnes dins l’aula. I tenint en compte els ítems de la pràctica 5  resulta un bloc força complert, sobretot per reflexionar sobrela feina feta i autoavaluar-se.

Escola Verda, planeta verd.

Aquest any a l’escola treballarem el tema ” Escola verda, planeta verd”.Així que aquests dies ja estem treballant a classe com reduir, reciclar i reutilitzar. Primer de tot, és molt important concienciar-nos de separar tot aquells residus que generem. Aquest estiu he estat de vacances a Costa Rica, un país on la natura i el turisme és la gran font de ingresos, per tant la població està extremadament concienciada de respectar i fer respectar tot allò que l’envolta. A mi em va sorprendre molt, no veure papers a terra, burilles, etc. Un dia atravessant el país, passant pel poble de Tilarán vaig trobarme aquests contenidors al costat d’una betzinera, fixeu-vos que no hi ha cap paper al voltant. Tot està al seu lloc. Fantàstic!!! Espero i desitjo que això algún dia també passi aquí.

p1010179.JPG

Temps de castanyes

Estavem preocupats perquè en els ultims anys ens mengem les castanyes amb samarretes de màniga curta. Doncs, aquest any, no ha sigut així. Per fi, una mica de fred, i quin fred tan idoni per menjar castanyes. Sé que aquests dies amb els més petits cantem vàries cançons sobre la castanyera. Jo que sóc una gran fan d’en Xesco Boix, us en deixo una!!!04-canco-de-picar-fusta_xesco-boix_ara-va-de-bo.mp3